Még gyorsabb lett a Tesla Model S, a számháború folytatódik
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
A mostanság forgalomba kerülő új autókat mind gyakrabban szerelik automata váltóval.
A Taycan Turbo S nem a nagy hatótávról, hanem sokkal inkább az elképesztő menetdinamikáról szól.
A német gyártó egyelőre nem közölt más részleteket az incidensről.
Kevés olyan sorozatgyártású autó létezik, mely legyorsulná a 761 lóerős zuffenhauseni zöld rendszámost.
Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.
A sok száz lóerős sportszedánnal nem túl nehéz átlépni a sebességhatárokat.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A Model S és a Taycan Turbo S közötti gyorsulási versengés néhány apró dolgon dőlhet el, vázoljuk őket.
A német gyártó nem titkoltan sokkal inkább a sportautós menetteljesítményekre és nem annyira a hatótávra hegyezte ki a Taycant.
Mintha csak együtt járna a Porsche és az iPhone: azok közül, akiknek ilyen márkájú autója van, sokkal többen használnak iPhone-t, mint azt az okostelefon piaci részesedése indokolná. A gyártó pedig elsősorban nekik kíván megfelelni.
Ha nem tartjuk elég praktikusnak a nemrégiben kijött Taycant, akkor a hamarosan érkező puttonyos változat nekünk készült.
A Tesla nem adja fel, hogy övék legyen a leggyorsabb utcai autó a "Ringen".
A német gyártó leleplezte a nemrégiben debütált Taycan korábbiaknál szerényebb tudású változatát.
Az első körben csak szedánban elérhető elektromos autóból jövőre egy új változat érkezik majd.
A német gyártó elektromos hiperautóját elsőként amerikaiak vetik alá egy kis tuningnak.
Ha valakinek esetleg túl halk lenne a nemrégiben leleplezett Taycan, gombnyomásra akár dinamizmust sugalló hangokat is kicsikarhat belőle.
Elon Musk új kihívást talált a járműveinek, a versenypályát.
Az biztos, hogy nem lesz unalmas autó a németek első elektromos autója.